Björkens musöron

Under den varma veckan som vi har haft så har det börjat grönska här uppe.

Björkens musöron är snart ett minne och även han kommer att bli fyllig och frodig.



I höstas, så sent att det inte borde gå, så stoppade jag några lökar i grässmattan lite här och där. När jag inte orkade planter de sista lökarna så stoppade jag bara ner de i en rabatt på fingerdjup och trodde inte att de skulle ta sig eftersom att lökar tydligen ska grävas ner på 10-15 cm djup med benmjöl osv.

Gissa vart mina lökar står i blomm och ingen annanstans.







Kommentarer
Postat av: Touse

Såå fint det bidde :) hihi

2010-05-22 @ 14:59:36
URL: http://touse.blogg.se/
Postat av: Ida

neeeejjj hvor flot det er

2010-05-23 @ 18:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0