Is-vall

M fick akut åka till Los Angeles i tisdags.

Kan ni gissa vad som hände under dagen?
Precis! Det började snöa... och har inte slutat än.

I början av veckan låg temperaturen kring 0 så det innebär att vi inte har snö, utan is. den sk "snö"-vallen borde kallas "is"-vallen. Nu ligger det till så att jag har en låsning i höften och kan knapp röra mig, så is vallen får vara kvar. Det är ju bara att ta sats så kommer man ju över den.

Nu är det inte alla som tycker att man kan ignorera en isvall. Igår morse fick jag ett skriftligt klagomål från tidningsutbäraren att vi måste skotta. Ha, Ha... yeah right

Nu längtar jag tills M kommer hem... Jag har sparat en stor överraskning till honom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0