Golf

Jag har nu prövat på att spela golf.

Företaget har en sportklubb tillsamman med några andra företag i huset. De sponsrade en dag på golfbanan med tränare och en spelomgång på Pay n Play.

Jag förstod inte mycket, men nog flög bollen ibland och ibland inte. Det var inte så att när den väl flög att man hade kontroll på den utan den flög ibland hit och ibland dit, lite vänster och lite höger, men flög det gjorden det. Jag fick tom in ett par ”klonk” bollar.

 

Nu har jag bara ont i ryggen och höften, så jag vet inte riktigt om det är en sport för mig. Det var kul att gå och kul att slå

Vi hade i alla fall tur med vädret...



Kommentarer
Postat av: Kina

Säg till om du vill testa igen. Jag är lite sugen!

2010-09-07 @ 19:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0