Highlight

Nå, vad har hänt den senaste tiden...

Julen har varit, Nyårsafton samt min födelsedag. Inget mycket alltså. :o)

Nå okey då...

Hade adventsfika och hade bakat till denna tillställnig. Jepp, JAG hade bakat. Det blev pepparkakor, kanelhjärtan och mina favoriter- Saffransskorpor. Sedan klämde jag in lite julgodis typ Mozartkulor alltså inget avancerat. Ni känner ju mig... så enkelt som möjligt.
Årets glögg , enligt min smak var en äppelglögg. Väldigt fräsch och inte för sött. Ska drickas kall.

 

Julen firade vi i Skåne hos min syster och även om den var kort så var den väl uppskattad. En härlig jul!
tomten hade tydligen tyckt att jag hade varit snäll under året för jag fick nog allt jag hade önskat mig. Från mitt cykelhjälmlås, värmande filt, ufolampa, öronmuffar, brödpåsar till mina Spock-öron.



Nyårsafton firade vi i Jävre hos Erika med Anders. GOD MAT och väldigt trevligt sällskap! Kom hem sent på söndagen trötta och nöjda, en alldeles lagom kväll.


Min födelsedag gled obemärkt förbi. Lungt middag på nya restaurangen här i Skellefteå " Brygggatan". Jag tog ankbröst och m tog lammlägg. God mat, men kunde vara bättre service. M är för god mot mig (?). Jag fick Eva Attlings "Twin Dots" och en 30 minuters fotbehandlig med sugande fiskar. Jag återkommer med info om hur det var.

   

Nå jag tror att det var allt just nu...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0