Vad har hänt sen sist

 
Ja, det var ju ett tag sen jag var aktiv med några inlägg.
 
Sen semester tog slut så har vi...
 
... i augusti:
 
   hämtat ved och fyllt på i vebodan.
 
   Spelat mahjong
 
   Fått en inneboende
 
... i september:
 
Har jag klippt mig axelkort (inte helt nöjd) :o(
 
  Köpt "klubbfårtöljer" i den perfekta färgen orange till vårt spelrum.
 
Magnus har varit borta nästan hela september och jag var tvungen att skära mig i handen för att få hem honom. En tripp till akuten och 4 stygn. (Tack till alla som har ställt upp med hjälp och uppmuntranden ord)
 
... i oktober:
 
Varit på teater och såg Ronny Erikssons "Vad skådar mitt norra öga", en show ur landsortsperspektiv.
 
Varit på bio och såg en oerhört bra film. "En oväntad vänskap". Att rekommendera att se om ni får möjlighet.
 
  Vi har börjat mata fåglarna inför vintern.
I år har vi ett gäng nötkråkor som rensar bordet 2 gånger om dag om de hade fått lov, små fåglar få nada/zip.
 
Vinterdäcken har kommit på och första snön har fallit för säsongen...
...å nu har vi hunnit ikapp.  :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Erica

Hej! Vilken fin blogg du har! Skulle du vilja kommentera/titta/följa min blogg? :)

2012-10-19 @ 18:21:52
URL: http://fotografenerica.blogg.se
Postat av: AttentionCrew

Hej! Hoppas allt är bra med dig. Vi heter AttentionCrew och är en dansgrupp som dansar Alltyle. Kolla gärna in oss på Facebook och "gilla" vår sida.
http://www.facebook.com/pages/ATTENTION-CREW/194333560611066

LOVE

2012-10-21 @ 16:08:17
Postat av: Anonym

Vill du inte ha bilden efter din olycka ;-)

2012-10-23 @ 22:47:22
Postat av: Kina

Det var jag som skrev det...

2012-10-23 @ 22:48:01
Postat av: friduss

Halloj, jag efterlyser frågor till "This or That", vore awesome om du kommentera en, ha en grym dag annars! See you later google translater! :D

2012-10-27 @ 16:51:50
URL: http://chemicalcolours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0