Madeira

För att slippa fira min födelsedag så smet vi iväg till Madeira. En underbar och njutningsfull vecka hade vi.

Vi levadavandrade, åt god mat, shoppade, tog spa, läste, låg i jacuzzin, njöt av omgivningen, gick, gick och gick.

   Utsikt från hotellrummet

 Blev överraskade av ett skyfall

 Åt god mat.

 Njöt av dagen.

  Var på fiskemarknad och tittade på fula fiskar.

  Provade på Madeiraviner

   Läste

  Njöt av solnedgången.

 

 Levadavandrade. Ribeiro Frio - Portela  

   
 

    Nöjd efter vandringen






 På min 40 27-årsdag började det med att hotellet bjöd på Champagne.

 Vi tog sedan linbanan upp till Monte

 var vi fortsatte fira med bubbel och njöt av en underbar utsikt.


Nedfärden tog vi med korgsläde.



Kommentarer
Postat av: Wera

Åh, vilka underbara bilder !! Måste nog gå kursen i Jag e inte rädd, jag kan flyga!! Och sticka ner och vandra lite ;)

2011-01-17 @ 14:55:52
Postat av: Ida

så vidunderligt er så stolt af dig som kan göre så fint på din hemsida kram mor

2011-01-21 @ 20:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0