"självmordsförsök..."

Jag försökte ta livet av mig idag.

En arbetskompis lockade med mig på ett bodycombat pass på träningscentret 360.
Bodycompat är ett förkoreograferat non-contact, högintensivt pass inspirerat av kampsorter som karate, kickboxning, taekwondo, capoeira, tai chi, kung fu och muay thai.


http://www.lesmills.com/nordic/se/bodycombat/latest-release.aspx 

Efter uppvärmningen var jag helt färdig. Jag trodde jag skulle dö och ändå stod jag kvar på golvet och höll uppe armarna. 15 minuter in på passet var jag redan mentalt på väg att klocka ut, men jag stod på mig och höll ut hela passet på 55 minuter. Inte illa för en tjej som jag.



Kommer jag att göra det igen ... ? Jag vet inte, få se om jag kan röra mig imorgon , och i över morgon och dagen därpå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0