Umeå

Var i Umeå för att shoppa, äta gott och tog tillfället i akt och övernattade.
 
Jag hade laddat i några dagar för nu skulle garderoben bytas ut.
Magnus hittade en massa T-shirt och köpte en skrivare. Jag... hittade ljus, ljusskål, te, limepress, magneter, fönstertermometer, extension till Civ V , men jag får nöja mig med samma gamla garderob.
 
Vi var och åt på Tapas och gud var jag saknar alla dessa små mysiga restauranger (dvs de som vet vad de gör och som inte serverar + pizza, dvs nästan alla restauranger i Skellefteå)
 
 
 
På våran bord fanns sniglar, lammracks, ostron, kronärtskocka i lime med pinjenötter, aioliklyftpotatis och västerbottensost gratinerat vitlöksbröd,
 
Var även på Sjöbris och tog några drinkar, riktigt mysigt.
 
Upptäckte att man kunde hyra Segway hos Megazone, så vi hyrde 2 i en timme och körde ut till Strömspilen och tillbaka igen. Det var riktigt skoj, att rekommendera... vill ha, vill ha, vill ha...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0