Fixat tvättstugan

Tack svägerska!
 
Tack för inspirationen.
 
Bestämde mig en eftermiddag på jobb att nu var det dags att fixa till tvättstugan. Jag ringde gubben och sa att nu slutar vi tidigare idag för nu ska vi handla puts och bestämma färg.
Han hann inte med och på kvällen hade jag plockat ner alla hyllor och puts satt på väggen. Helgen gick åt att måla och fixa till.
 
Hörnan med den gamal vattenskadan är putsad och väggarna målade.
Nya överskåp över vasken. Flyttat på tvättlinan så att jag har med lina att hänga på samt satt upp en garderob och har gömt undan städgrejerna.
 
På mindre än en vecka så hade vi gått från tanke till handlig och nu är det klart!
 
 

Kommentarer
Postat av: wera

Ser fint ut ju !! Ska komma förbi och kika mera.....
Kram

2013-03-24 @ 15:44:24
Postat av: Kina

Så bra det blev! Så imponerad över din beslutsamhet och att Magnus "hängde" på!! Du är en förebild! Men min tvättstuga är inte klar än !!!!

2013-04-02 @ 09:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0