Bestulen :o(

Säkra lilla Skellefteå är inte så säker längre...

Var å handlade strumpbyxor inför The Big Day, för att vara på säkra sidan så köpte jag 2 dyra par.
Har ju fortfarande inte hittat mina röda skor så jag tog en tripp genom affärerna för att se om något nytt hade kommit in. Hittade ett par, tveksamma, men jag ville pröva de ändå. Satte mig på soffan för att tag på mig skorna och la påsen med mina strumpbyxor på sätet brevid. Reste på mig å gick ½ m ifrån för att se i speglen. När jag vänder mig om för att ta av mig skorna å sätta på mig mina egna så är påsen borta...  :-(
...å det var inte än mycket folk i butiken.

skit oxå!

Fick gå tillbaka å köpa nya strumpbyxor x 2 igen!

Snacka om dyra strumpor!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0